پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
«تیتر20» گزارش می دهد: 
شرکت فولاد مبارکه در سال گذشته موفق شده است تا با توجه به شعار سال، نیاز های صنایع پایین دستی را تامین و نقش مهمی در توسعه صنعتی ایفا کند. همین موضوع باعث شده تا فولاد مبارکه علاوه بر پرچمداری در صنعت فولاد به نوعی طلایه دار عمل به شعارهای سال باشد.
کد خبر: ۶۸۴۵۵

تیتر20- شرکت فولاد مبارکه در سال های اخیر پس از تغییراتی که در مدیران آن رخ داد، حالا در مسیر پیشرفت و پرچمداری صنعت فولاد قرار گرفته است و حالا در مسیر تحقق انقلاب نسل چهارم صنعتی قرار گرفته است. فولاد مبارکه با تغییر نگاه خود در شیوه تولید و مدیریت به دنبال روش هایی نوین در تولید فولاد است تا بتواند میزان بهره وری را افزایش داده و سهم خود از صنعت فولاد را افزایش دهد. 

مدیران این مجموعه معتقدند، فولاد مبارکه موفق شده تا شعارهای خود را عملی کرده و به نوعی طلایه‌دار عمل به شعار سال باشد. در سال گذشته فولاد مبارکه توانست با ثبت رکوردهای کمی و کیفی و همچنین توسعه سبد محصولات خود با تولید گریدهای مورد نیاز کشور علاوه بر افزایش کمی و کیفی محصولات خود، در ارتقای صنعت فولاد کشور، نیاز به واردات را کاهش دهد.

این مجموعه با ثبت رکورد در تولید کلاف گرم توانسته نیاز موجود در کشور را تامین کند در مهار تورم نقش آفرین باشد. 

درواقع فولاد مبارکه با عمل به شعار سال توانسته در مهار تورم در بخش مواد اولیه مورد نیاز صنایع پایین دستی خود نقش آفرین باشد و از افزایش قیمت بی رویه جلوگیری کند.

این مجموعه تلاش می کند تا با تامین مواد اولیه به توسعه صنعتی کشور کمک کندو نگاهی به کارنامه فولاد مبارکه به ویژه در سال های اخیر نشان می دهد که با تحقق شعارهای خود توانسته در توسعه صنعتی کشور نقش مهمی ایفا کند.

به عنوان مثال با بهره برداری از پروژه نورد گرم دو، این مجموعه تلاش می کند تا صنایعی همچون خودروسازی و لوازم خانگی را در تامین مواد اولیه یعنی ورق از واردات بی نیاز کند. نقش آفرینی فولاد مبارکه باعث می شود تا در شرایطی که تامین ارز نیز با مشکل همراه است،تولیدکنندگان در صنایع پایین دستی، بخشی از مواد اولیه خود را از داخل کشور تامین کند.

 چنین نقش آفرینی حاکی از آن است که فولاد مبارکه در سال جدید، سهم خود را در صنعت فولاد افزایش داده و با مدیریت ویژه سعی بر مدیریت بحران خواهد کرد. در واقع این مجموعه در حالی موفق به اجرایی شدن شعارهای خود کرده است که صنعت فولاد با چالش هایی همچون تامین انرژی، سیاست های صادراتی دولت و... علاوه بر افزایش تولید، خود را برای سال جدید آماده کند.

 عمل به شعارها حتی بر میزان حمایت سهامداران از نماد «فولاد» اثر گذار است. شاید اصلی ترین دلیل برای موفقیت این مجموعه تغییر نگاهی باشد که در بین مدیران شکل گرفته و باعث شده تا شعارهای آن عملی شود. ادامه این روند موفقیتی است که فولاد مبارکه برای خود متصور شده است. 

ارسال نظرات
موضوعات روز